«Θερμό επεισόδιο» Σφακιανάκη - Μπογδάνου για τη χρυσή αυγή!!! (video)

Ο Νότης Σφακιανάκης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Ευθέως» και μίλησε με τον Κώστα Μπογδάνο σχετικά με όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες, εξαιτίας των δηλώσεών του για τη Χρυσή Αυγή.

«Εγώ δεν είμαι ούτε χρώμα, ούτε κόμμα, ούτε θρησκεία. Το όνομά μου γράφει "Έλληνας" από πάνω. Δεν θα γίνω ποτέ Χρυσή Αυγή. Θα είμαι ανένταχτος, ανέκαθεν...»

«Αν δεν είχες δημοσιοποιήσει ότι θα είμαι εδώ, δεν θα ερχόμουν, επειδή οι δημοσιογράφοι ξέρεις καλά τι είστε και τι κάνετε, ενδεχομένως να πλήρωνα πολύ ακριβά το τίμημα του να έλεγες σε μια πολυθρόνα απέναντι που δεν θα ήμουν εγώ, ότι θα ήταν ο κύριος τάδε, αλλά δεν ήρθε γιατί αθέτησε το λόγο του, ένα λόγο που δεν έδωσα ποτέ, και το διευκρινίζω», είπε ο τραγουδιστής.

Ο Νότης Σφακιανάκης αποκάλυψε ότι η Δέσποινα Βανδή δεν τού τηλεφώνησε καν για την ακύρωση της συνεργασίας τους στο Έναστρον και απλώς τον ενημέρωσε με ένα γραπτό μήνυμα.



Πηγή

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

Αναγνώστες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

10/recent/ticker-posts