Κώστας Βουτσάς: «Έχουμε χούντα...»

Ποδαρικό για αυτή την εβδομάδα έκανε σήμερα ο Κώστας Βουτσάς στον Πέτρο Κωστόπουλο. 

Ο ηθοποιός που αγαπήθηκε από όλους μας,  μίλησε για την πολιτική κατάσταση της χώρας και την Χρυσή Αυγή!..
.

" Πήγα σε μία εκπομπή και με ρώτησαν για την Χρυσή Αυγή και τους απάντησα, "Μην με ρωτάτε, φοβάμαι. Μπορεί να με δείρουν, να μου βιάσoυν τις γυναίκες.

Μου έδειξαν μια φωτογραφία που τσούγκριζαν με τον δικτάτορα Παπαδόπουλο και τους είπα...

Μας κάλεσαν σε μια δεξίωση αν δεν πηγαίναμε μας στέλνανε μια άλλη πρόσκληση που μας στέλνανε στην Γιάλο. Και τώρα χούντα έχουμε!"

" Δεν είμαι κομμουνιστής, εγώ ψηφίζω Κ.Κ.Ε προς τιμή του πατέρα μου." Για τον Αλέξη Τσίπρα είπε, " Άμα δεν δοκιμάσουμε, δεν μπορούμε να ξέρουμε. Μας έχουν κάνει γκέι"

Δείτε όσα είπε στον Πέτρο Κωστόπουλο
www.plektani.gr

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

Αναγνώστες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

10/recent/ticker-posts