ΤΩΡΑ – Μιχαλολιάκος: “Ντροπή σας ψευτοδημοκράτες!”[ΒΙΝΤΕΟ]

“Εχω να καταγγείλω ότι οδηγήσατε με χειροπέδες τον αρχηγού του τρίτου πολιτικού κόμματος της χώρας και δεν του δώσατε και σε άλλες συνεδριάσεις το λόγο, όταν ψηφίζονταν κρίσιμα νομοσχέδια.

Ζούμε σε ένα κράτος εισαγγελέων και παρεμβαίνετε ωμα στη δικαιοσύνη. Ευχαριστώ τους 500.000 πολίτες που ύψωσαν το ανάστημά τους στη χούντα του Σαμαρά.

Στην Ελλάδα και στο Σουδάν είναι φυλακισμένοι οι βουλευτές.

Ντροπή σας ψευτοδημοκράτες. Μας παραβίασαν τα ανθρώπινα δικαιωματά μας.”

Σε μία απίστευτη αποκάλυψη προχώρησε ο Γενικός Γραμματέας της Χρυσής Αυγής Νίκος Μιχαλολιάκος κατά την ομιλία του στη Βουλή για τη συζήτηση της άρσης της ασυλίας του.


“Ψάχνατε οπλοστάσια σαν γκάγκστερ και οι έρευνες αυτές δεν υπάρχουν καν στην δικογραφία.  Που είναι το μαύρο χρήμα; Που είναι τα οπλοστάσια σας; Πουθενα!

Που είναι το βίντεο Μπαλτάκου; Θα το συζητήσετε το Σεπτέμβριο; Εγω γνωρίζω ότι αυτά που είπε ο Μπαλτάκος στον συναγωνιστή μου Κασιδιάρη είναι όλα αληθινά.

Γιατί εγώ ξέρω τον Μπαλτάκο από το 1973. Όποτε ήθελε να μου πει κάτι για λόγους ασφαλείας μου έλεγε να βγούμε στο μπαλκόνι γιατί φοβόταν κοριούς και κάμερες. Για να δούμε σε ποιον ανήκει το βίντεο…


Δεν τη φοβάμαι τη φυλακή . Είναι τίτλος τιμής οι χειροπέδες. Είμαι περήφανος που διώκομαι για τις ιδέες μου. ” τόνισε μεταξύ άλλων ο Νίκος Μιχαλολιάκος από τη Βουλή

Ο αρχηγός του Λαϊκού Συνδέσμου, ήταν πραγματικός οδοστρωτήρας και ανάμεσα στα όσα πρόλαβε να πει, υποστήριξε πως εκτός από τον Μπαλτάκο που γνωρίζει πρώτος από όλους τους άλλους, ο υπουργός επικοινωνίας του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, Γιώργος Μουρούτης, μιλούσε με τη Χρυσή Αυγή για να τους προσεγγίσει και να υπάρξει συνεργασία μαζί τους, με την άκρα Δεξιά.
Αποκάλυψε δε, χωρίς να τους κατονομάσει, πως με τη Χρυσή Αυγή μιλούσαν και δύο υπουργοί της κυβέρνησης.
makeleio.gr

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη

Αναγνώστες

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

10/recent/ticker-posts