Στο παρελθόν έχουμε ασχοληθεί με πολλές ελληνικές κατασκευές. Επιβατικά και επαγγελματικά Είναι κρίμα να μην μπορούμε να ενεργοποιήσουμε την βαριά βιομηχανία της χώρας μας... οχήματα που σταμάτησε η παραγωγή τους ή δεν κατάφεραν, λόγω γραφειοκρατίας, να πάρουν σάρκα και οστά.


Το Pony είναι το πιο γνωστό και τρανταχτό παράδειγμα, το super car του Κορρέ άλλη μία από τις πολλές περιπτώσεις... Επιπλέον υπήρξαν και πρωτότυπα που δυστυχώς δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής. Ένα από αυτά ήταν και το Aletis, ένα όμορφο και σύγχρονο σχεδιαστικά αυτοκίνητο που δημιούργησε η ελληνική εταιρεία TWT με έδρα την Στουτγκάρδη. Η κατασκευή του έγινε έπειτα από διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ΕΛΒΟ ενώ για το τελικό σχέδιο έβαλε το... χεράκι του και ο ιταλικός οίκος Pininfarina.

Ο Γιώργος Λιαμάδης Αρχιτέκτονας, MA/PgD Automotive Design, PhD και Λέκτορας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, εργαζόμενος στον οίκο Pininfarina σχεδίασε το Aletis 
Ο Γιώργος Λιαμάδης Αρχιτέκτονας, MA/PgD Automotive Design, PhD και Λέκτορας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, εργαζόμενος στον οίκο Pininfarina σχεδίασε το Aletis

Κινητήρας VW
Κάτω από το καπό του ελληνικού μοντέλου είχε τοποθετηθεί ένας κινητήρας της VW χωρητικότητας 1.4 


Το όνομα Aletis προέρχεται από το αρχαίο αλώμαι δηλαδή περιπλανώμαι....λίτρων με 75 ίππους... Το Alertis παρουσιάστηκε το 2001 και σύμφωνα με τον επικεφαλής της TWT Δημήτρη Βαρτζιώτη θα μπορούσε να κυκλοφορήσει δύο χρόνια μετά. 

Δυστυχώς το συγκεκριμένο project δεν προχώρησε από την ΕΛΒΟ και ακόμα ένα ελληνικό όνειρο έμεινε στο συρτάρι...  

Δείτε στο παρακάτω video από το κανάλι μας το πρωτότυπο ελληνικό Aletis που δυστυχώς 15 σχεδόν χρόνια μετά δεν καταφερε να περάσει τη γραμμή παραγωγής...
Επίσης δείτε στο molwlave για πρώτη φορά και το ΝΕΩΡΙΟΝ ΣΙΚΑΓΟ "Το ελληνικό αμάξι του 1974"
Θεωρείται το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο και βασίζεται σε μιά ιδέα του εφοπλιστή Γιάννη Γουλανδρή,που επιθυμούσε ένα συνδυασμό 4-θύρης λιμουζίνας και ισχυρού τζίπ με στοιχεία αισθητικής του 1930.
Κατασκευάστηκε το 1974 στο ΝΕΟΡΙΟΝ της Συρου σε διάστημα 8 μηνών με συντονιστή τον βιομήχανο σχεδιαστή Γιώργο Μιχαήλ.
Ο κινητήρας,το σασμάν και τα 2 διαφορετικά,είναι τα μόνα''ξένα'' στοιχεία του αυτοκινήτουκαι προέρχονται από το Jeep Wagoneer.


Κατασκευάστηκαν 2 αντίτυπα το κόκκινο που βλέπουμε και ένα μπλέ που αγνοείται.
Κοινοποιήστε το άρθρο ελέυθερα.

 
Top