Το κανονικό της mode είναι το δίτροχο («sport mode»), ωστόσο έχει και ένα ειδικό «comfort mode», που την μετατρέπει σε τρίτροχο όχημα για πιο «ξεκούραση» οδήγηση από πλευράς του χρήστη, η θέση του οποίου μεταβάλλεται επίσης, για να κάθεται πιο άνετα. Το συγκεκριμένο concept όχημα είναι ηλεκτροκίνητο και τροφοδοτείται από την μεγαλύτερη ενσωματωμένη μπαταρία της εταιρείας, την Gigacell. Όσον αφορά στον χειρισμό του, δεν γίνεται με «συμβατικό» τιμόνι μοτοσικλέτας ή αυτοκινήτου, αλλά δύο μοχλούς σε ξεχωριστούς βραχίονες (ο καθένας συνδεδεμένος με έναν από τους δύο μπροστινούς τροχούς στο comfort mode) μπροστά από τον οδηγό.
(naftemporiki)